Projecte

Butlletí

Jornada contra l'assetjament sexual a l'empresa

#25N
Contra les violències masclistes a l’empresa

En el marc del 25N, la Fundació SORLI organitza una Jornada de Treball amb l’objectiu de donar a conèixer els beneficis d’implementar el protocol contra l’assetjament sexual, oferint experiències que així ho demostren.

Us hi esperem el dia 1 de desembre de 9.30h a 11.30h en streaming.

Veure Programa
Assetjament sexual a la feina

#25N

Taller-formació: Assetjament sexual a la feina, “Ja tenim el protocol, i ara què?”

El taller de dues hores se centra en els passos clau que una empresa ha de donar, des de que arriba una denúncia al departament responsable, fins que es tanca el cas.

Veure Taller

Butlletí especial 25N

Parlem de la violència masclista i l’assetjament sexual a les empreses. En aquest butlletí trobareu: la nostra agenda amb tallers i formacions, conceptes, dades i enquestes, conclusions d’estudis, parlem de la hipersexualització de la infància i d’altres.

Llegir Butlletí 25N

#25N

“A SORLI treballem per la Zero Violència”

Tots els beneficis obtinguts amb la venda dels torrons i les neules ecològiques aniran destinats al projecte “A l’empresa, zero violències” de la Fundació SORLI, gràcies a la col.laboració de Torrons Vicens, Juvé & Camps i Melody.

Veure Projecte >