Cada 25N es commemora el violent assassinat de les germanes i activistes polítiques Minerva, Patria i Maria Teresa Mirabal assassinades per la policia secreta del dictador Rafael Trujillo a la República Dominicana el 1960.

El 1999, l’ONU va donar caràcter oficial a aquesta data.

25N A la Fundació

En els darrers temps, institucions públiques i privades, entitats no governa- mentals, cercles universitaris i professionals de referència no deixen d’alertar del perill de que assistim, en aquesta nova etapa, a una greu escalada de tot el ventall de violències exercides contra les dones.

El món de l’empresa, per descomptat, no es lliura del fenomen, i és un dels escenaris en què es poden manifestar o detectar nous (o no tan nous) casos de violència masclista que de moment encara són invisibles.

En compliment dels seus objectius, la Fundació treballa amb les administracions públiques i altres agents públics i privats per tal de sensibilitzar i formar les persones clau que a cada organització constitueixin els equips de protecció dels drets i de detecció i acompanyament de les víctimes de la violència de gènere.

Si quieres saber más sobre los eventos haz clic aquí

Si quieres saber más sobre el protocolo contra el acoso sexual haz clic aquí

Ver más eventos para el dia 25 de Noviembre