
IV Congrés per l’erradicació de les violències masclistes des dels serveis socials i sanitaris
Us convidem al IV Congrés per l’erradicació de les violències masclistes des dels serveis socials i sanitaris que organitzem des de l’Associació Hèlia, conjuntament amb SEPC Clínic, la Comissió de Violència Intrafamiliar i de Gènere de l’Hospital Clínic de Barcelona, el Centre d’Anàlisi i Programes Sanitaris (CAPS), Xarxa de Dones per la Salut, i gràcies a la col·laboració de Health Work Committees (Palestina) i la Universitat de Barcelona i amb el suport de l’Ajuntament de Barcelona i l’Agència Catalana de Cooperació al Desenvolupament de la Generalitat de Catalunya.
El IV Congrés es desenvoluparà el 30 de novembre, 1, 2 i 3 de desembre de 2020, de 18h a 20h, en format online. Estarà disponible en streaming en català, castellà i anglès. Us oferim un programa carregat de ponències i intervencions de la mà de grans professionals amb les que oferim una formació integral i de qualitat especialment dirigit a alumnat i professionals dels àmbits socials i sanitaris per a garantir intervencions efectives en pro dels drets de les dones. Els continguts del Congrés també van dirigits al públic general, així que si no formes part del col·lectiu sociosanitari també hi estàs convidat/da.
La participació és gratuïta i subvencionada. Requereix d’inscripció prèvia a través del formulari que trobareu a continuació i les places són limitades.

Deixa un comentari