Formació 30 novembre Fundació SORLI

Formació “Com detectem i acompanyem a l’empresa a les dones que estan en processos de violència de gènere”.

Formació d’una sessió exclusiva i gratuïta per assistents a les IV Jornades que tindràn lloc el 21 de novembre

En aquesta formació et proposem que coneguis quines formes de violència de gènere hi ha, quines conseqüències tenen per les dones i famílies que la pateixen, posant el focus en l’àmbit laboral, i especialment com poder detectar i derivar des de l’empresa a les dones que ho estan patint a la nostra empresa.
Com que ja hauràs assistit a la nostra IV Jornada del 25N, et proposem aterrar les idees que d’allà n’hauran sortit.
Tindrem la conferència magistral del Dr. Miguel Lorente, la taula de 5 experiències d’empreses ( Diputació de Barcelona, FGC, ICO, AGBAR…) en diferents àmbits per assolir la igualtat i per tant, el final de les violències de gènere dins i fora del món laboral i ho podrem aterrar en aspectes més pràctics, com la detecció i acompanyament a aquestes dones des de l’empresa

Imparteix: Caterina Alves

Experta en violències masclistes

G360

A qui va destinat?

Persones responsables de recursos humans a les empreses, entitats i administració pública, tècnics i tècniques en prevenció de riscs laborals i altres professionals interessats/des que hagin assistit a les IV Jornades contra les Violències Masclistes el dia 21 de novembre.

On?

• Lloc: C/ Ausiàs March, 107 (Barcelona)
  • Data: 30 de novembre
  • Horari: de 10 a 14 h